Nasze centrum wsparcia
Są to osoby oglądające transmisję lecz nie udzielające się w niej. Natomiast dzięki większej oglądalności może wejść więcej osób chociażby z samej ciekawości.
Udostępnienia można dobrać jako opcję dodatkową do usługi zwiększenia widzów. Opcję tą możesz wybrać przy składaniu zamówienia.
Tak, jesteśmy legalnie zarejestrowaną firmą w Polsce co można sprawdzić w naszym regulaminie znajdującym się na dole strony. Faktury możemy wystawić osobną na każdą usługę lub wystawić fakturę zbiorczą na koniec miesiąca.
Zniżki przydzielamy indywidualnie naszym stałym klientom. Więc jeśli zauważymy, że klient chętnie korzysta z naszej usługi to wysyłamy automatycznie kod zniżkowy na maila.
Poniżej zamieściliśmy listę najczęściej zadawanych pytań wraz z odpowiedziami. Jeżeli nie znajdziesz tutaj odpowiedzi na swoje pytanie to skontaktuj się przez formularz kontaktowy w zakładce kontakt.
1. Kiedy i w jaki sposób wykupić usługę?
- Najwygodniejszym i najbezpieczniejszym sposobem jest złożenie zamówienia jak najwcześniej przed transmisją gdyż mają państwo wtedy 100% gwarancji realizacji ponieważ są one realizowane ręcznie. Usługę można wykupić na dwa sposoby:
Sposób I
Bezpośrednio po rozpoczęciu transmisji wklej link do swojej transmisji i opłać zamówienie.
Sposób II
Zakupu można dokonać przed transmisją. Wystarczy podać link do swojej strony facebook, na której odbędzie się transmisja. W polu na dodatkowe informację proszę wpisać dzień i datę rozpoczęcia transmisji. Jest to wygodniejszy i bezpieczniejszy sposób.
2. Jakie są formy płatności?
- Na naszej stronie są dostępne formy płatności tj. Przelewy online cashbill, BLIK, paypal, przelew bankowy.
3. Czy wystawiacie fakturę VAT?
- Tak wystawiamy faktury. Jeśli chcesz otrzymać fakturę skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy lub podczas składania zamówienia w polu “Dodatkowe informacje" podaj swój numer NIP a wyślemy fakturę maksymalnie do 7 dni roboczyvch
4. Jaki jest czas realizacji usługi?
- Widzowie i udostępnienia są realizowane maksymalnie w ciągu 15 minut od startu transmisji lub złożenia zamówienia podczas trwającej już transmisji.